השר ליצמן לאחר ההצבעה: "כל פתק ג' בקלפי זה חיזוק לימין"

איתי גדסי No Comments on השר ליצמן לאחר ההצבעה: "כל פתק ג' בקלפי זה חיזוק לימין"

שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן: "התשובה שלנו למסע ההסתה נגד הציבור החרדי היא בקלפי. צאו להצביע" | יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: "מי שהוביל את עם ישראל למערכת בחירות מיותרת עשה נזק גדול למדינת ישראל ואני מקוה שהוא ישלם את המחיר על זה"

17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות ויו"ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן הצביע בקלפי בירושלים. לאחר ההצבעה אמר השר: "הצבעה ליהדות התורה היא התשובה לכל ההסתה וההכפשות נגדנו מליברמן ולפיד. הציבור שלנו נשמע לרבותיו ואני קורא לכולם להצביע ולהגדיל את כוחה של יהדות התורה בפתק ג'. כל פתק ג בקלפי זה חיזוק לימין. אנו מתפללים ומייחלים לניצחון גדול בעזרת השם".

אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע בבחירות ללא חשש מהקורונה. משרד הבריאות שולט במצב ואנו מסדרים גם למבודדים אפשרות להצביע בקלפיות ייעודיות. כלל הציבור שיבואו להצביע ללא כל חשש או היסוס. יש להיזהר מהודעות פייק ניוז במהלך היום הזה. רק משרד הבריאות אחראי להודיע על נושא הקורונה, ועדת הבחירות המרכזית יחד עם משטרת ישראל ישמרו על כך".

במקביל, יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הגיע לקלפי בבי"ס בית יעקב ברחוב אורליאן בבני ברק ומימש את זכותו הדמוקרטית. לאחר ההצבעה אמר ח"כ גפני כי מקוה שזה הבחירות האחרונות בסבב הזה. "מי שהוביל את עם ישראל למערכת בחירות מיותרת עשה נזק גדול למדינת ישראל ואני מקוה שהוא ישלם את המחיר על זה. שיהיה קידוש השם ושנצליח בגדול בעזרת השם", אמר גפני.



0 תגובות